Продавець AGRO-LANDING розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4506 відгуків
ул. Богдановская, 44, Львів, Україна
+380 (96) 003-54-54
+380 (95) 193-91-11
AGRO-LANDING

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • СамовивізАдреса: м. Львів, вул. Богданівська, 44 (в коментарі до замовлення вкажіть коли Вас очікувати)

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Накладний платіж (При замовленні від 3000 грн потрібна мінімальна передоплата 10%)
  • Розрахунковий рахунок (ФОП Адаменко Тетяна Миколаївна IBAN: UA773052990000026005020803984)Отримувач: ФОП Адаменко Тетяна Миколаївна IBAN: UA773052990000026005020803984 ІПН/ЄДРПОУ: 3431410460 Призначення: оплата за саджанці Після оплати обов'язково повідомьте нас, надішліть фото квитанції або скріншот.
  • ПісляплатаПри замовленні від 3000 грн. потрібна мінімальна передоплата 10% від суми замовлення

Як зробити замовлення?

Замовлення оформити можна наступним зручним для Вас способом:

  1. Оформити замовлення на сайті. Після того, як Ви оформили замовлення, чекайте зв'язку від менеджера магазину. Замовлення буде оброблено в робочий час і в порядку черги, не переживайте, нікуди він не загубиться і ми його опрацюємо максимально оперативно!
  2. Відправити замовлення та дані для відправки через Вайбер на наш робочий номер телефону +380960035454. Ми його обов'язково опрацюємо максимально оперативно в робочий час!
  3. Просто зателефонувати нам в магазин за телефоном +380960035454 і менеджер оформить замовлення в телефонному режимі.

Як оплатити замовлення?

  1. Післяплата (оплата при отриманні). Врахуйте, що накладений у перевізників - це додаткова послуга оплачується окремо до самої ціною за доставку у відділенні.
  2. Передплата на наші платіжні реквізити, менеджер надішле Вам по СМС, в Вайбер. В такому разі на пошті Ви сплачуєте тільки за саму доставку. Після оплати обов'язково відпишіться нам, щоб ми відразу перевірили оплату і оперативно підготували посилку для відправки.

Зверніть увагу, в рідкісних випадках замовлення можуть виїжджати з невеликою затримкою, із-за високої завантаженості по відправленнях. Не переживайте, ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення максимально швидко!

Замовлення, зроблені у вихідні, будуть оброблені з понеділка. Перевізники можуть доставити Вашу посилку і у вихідні дні, але можуть виникнути затримки в свята. У деяких віддалених областях може знадобитися більше часу для доставки.

Як я можу відстежити своє замовлення? Коли моя посилка прибуде?

Після відправлення замовлення ми відправимо Вам трек-номер для відслідковування посилки на сайті перевізника.

Зазвичай транспортні компанії повідомляють Вас про те, що посилка прибула. Однак ми рекомендуємо самостійно простежувати посилки трек-номерами, які ми заздалегідь відправляємо Вам. Тому що перевізники іноді не повідомляють, на жаль.

ВАЖЛИВО

  1. Якщо замовили доставку Новою поштою, у Вас є 5 робочих днів на те, щоб забрати посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посилка не забрана, вона автоматично повертається назад нам.
  2. Якщо Ви замовили посилку післяплатою і не прийшли за нею, Ви повинні розуміти, що ми будемо зобов'язані сплатити нової пошти витрати за дорогу посилки туди і назад зі своєї кишені. В такому випадку Ви потрапляєте в чорний список нашого магазину. Тільки після відшкодування наших витрат Ви знову зможете робити замовлення, однак вони будуть виїжджати Вам виключно після передоплати.
  3. У разі, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає можливості забрати замовлення протягом 5 днів, будь ласка, заздалегідь повідомте нам, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3-х днів.
  • При замовленні понад 3000 грн вимагається мінімальна передоплата 10% від суми замовлення.
  • В разі замовлення в яких йдуть великогабаритні товари також потрібна передоплата 10%.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner